Γιατί οι Βρετανοί επιλέγουν Ελλάδα για τις διακοπές τους

Γιατί οι Βρετανοί επιλέγουν Ελλάδα για τις διακοπές τους
Spread the love

GNTO2

Οι Βρετανοί επιλέγουν τη χώρα μας για διακοπές γιατί (μεταξύ άλλων) έχει καλές τιμές. Αυτό είναι ένα από τα βασικά συμπεράσματα της μεγάλης έρευνας που πραγματοποίησε η εταιρεία Οmnibus για λογαριασμό των Βρετανικών Ταχυδρομείων. Το αντικείμενο της έρευνας αφορά το κόστος για τους Βρετανούς τουρίστες για σειρά υπηρεσιών και προϊόντων σε δημοφιλείς προορισμούς που θα επιλέξουν να κάνουν φέτος τις διακοπές τους.

Η Ελλάδα συγκέντρωσε ποσοστό 61% θετικών ψήφων και κατατάχθηκε στην τρίτη θέση, μαζί με τα νησιά των Βαλεαρίδων και την Πορτογαλία. Την πρώτη θέση κατέλαβε η Τουρκία, με ποσοστό 64% και τη δεύτερη η ηπειρωτική Ισπανία με 63%. Τα Κανάρια Νησιά και η Κροατία βρέθηκαν στην τέταρτη θέση με ποσοστό 60% και ακολουθούν οι ΗΠΑ με 58%, η Αίγυπτος με 53%, η Βουλγαρία με 52%, η Κύπρος με 48%, η Ιταλία με 39%, η Γαλλία με 34% και το Ντουμπάι με 29%.

Οι Βρετανοί που έχουν επισκεφθεί ήδη μια φορά τη χώρα μας (56%) θεωρούν ότι οι τουριστικές υπηρεσίες που απολαμβάνουν εδώ ανταποκρίνονται και με το παραπάνω στην αξία των χρημάτων που πληρώνουν.

Για τις ανάγκες της έρευνας εξετάσθηκαν οι τιμές δέκα ομοειδών προϊόντων και υπηρεσιών (ένα φλιτζάνι καφέ, μία τοπική μπίρα, ένα κουτάκι ή μπουκάλι κόκα κόλα και ένα ποτήρι κρασί που καταναλώθηκαν σε καφετέρια ή μπαρ, ένα μπουκάλι 1,5 λίτρου εμφιαλωμένο φυσικό νερό, ένα αντηλιακό 200 ml με βαθμό προστασίας 15, ένα εντομοαπωθητικό που αγοράσθηκε σε σούπερ μάρκετ, καθώς και σε μία αγγλική εφημερίδα ταμπλόιντ που πληρώθηκε σε τουριστικό κατάστημα), σε είκοσι δημοφιλείς προορισμούς. Επίσης, υπολογίσθηκε το κόστος ενός γεύματος δύο πιάτων με φιξ τιμή σε τραπέζι δύο ατόμων (εκτός των ποτών) και ενός δείπνου με τρία πιάτα για δύο άτομα με ένα μπουκάλι κρασί σε τοπικό εστιατόριο των προορισμών.

Από τους 20 προορισμούς δύο ήταν ελληνικοί (Κρήτη και Κέρκυρα). Με βάση τη λίστα που προέκυψε, η Κρήτη κατατάχθηκε στην έβδομη θέση μεταξύ των φθηνότερων προορισμών για το «καλάθι» των 10 προϊόντων και υπηρεσιών, με το συνολικό κόστος να φθάνει στα 81,5 ευρώ και η Κέρκυρα στη δέκατη θέση με το κόστος στα 94,8 ευρώ. Φθηνότερος προορισμός αναδείχθηκε η περιοχή Σάνι Μπιτς στη Βουλγαρία, με συνολικό κόστος 53 ευρώ και ακριβότερος το Σορέντο της Ιταλίας με 125,1 ευρώ.
Το 2013 επισκέφθηκαν την Ελλάδα 1,9 εκατ. Βρετανοί τουρίστες, δαπανώντας 1,35 δισ. ευρώ.

Πηγή

Emeis Magazine

Αφήστε μια απάντηση