Είμαστε αναγκασμένοι να αποδεχθούμε επισήμως τον αιθέρα

Είμαστε αναγκασμένοι να αποδεχθούμε επισήμως τον αιθέρα
Spread the love

Συνέντευξη με τον Δρ. Φυσικών Επιστημών,  Κωνσταντίνο Τομόπουλο

Ο Κων. Τομόπουλος μου είπε ότι είμαστε αναγκασμένοι επισήμως να αποδεχθούμε τον αιθέρα. Όπως μου εξήγησε, το καθετί έχει αιθέρα και επομένως ο άνθρωπος μπορεί να επικοινωνήσει μαζί του, δηλαδή να δημιουργήσει σχέσεις στην αιθερική διάσταση, οι οποίες θα αλλάξουν αυτόματα την υλική υπόσταση όπως την ξέρουμε σήμερα. Το θείον αρχίζει ο άνθρωπος και το υποψιάζεται και αναγκάζεται σε πολλά σημεία να το αποδεχθεί, όταν δεν μπορεί να βρει λύσεις με τη μέθοδο στην οποία βασίζεται η λειτουργία της ανθρωπότητας σήμερα, δηλαδή τον υλισμό.

Κύριε Τομόπουλε, με την αλλαγή της συνειδητότητας του ανθρώπου τι μπορούμε να επιτύχουμε;

Η ανθρώπινη συνειδητότητα έχει ως στόχο της τη διασφάλιση έναντι της εντροπίας. Αυτή όμως δεν είναι η αιτία της ύπαρξης του ανθρώπου, διότι ο άνθρωπος υπάρχει για να μπορεί να επιτύχει το συντονισμό του με τη Θεία συνειδητότητα. Εκεί πάνω είναι η εξέλιξη του ανθρώπου και αυτό ονομάζεται αλλαγή συνειδητότητας. Μπορούμε να πετύχουμε το στόχο της ύπαρξής μας, η οποία είναι η θέωση.

Από πού αντλεί γνώση ο άνθρωπος;

Ο άνθρωπος αντλεί γνώση μέσω του εγκεφάλου του ο οποίος έχει δύο δυνατότητες. Η μία δυνατότητα είναι να αξιοποιεί εκείνα τα οποία του μεταδίδουν οι αισθήσεις του και αυτή είναι η επιστήμη η οποία υπάρχει σήμερα, και η άλλη δυνατότητα είναι η απευθείας επικοινωνία με το Θεό-αιθέρα, ο οποίος βρίσκεται μέσα του. Ο άνθρωπος ρέπει πάντοτε προς το υλικό. Όταν όμως θα αντιληφθεί τη σημασία την οποία έχει ο πνευματικός παράγοντας –ο αιθέρας– για το μέλλον του και για την περαιτέρω υπόστασή του στο σύμπαν, τότε θα αλλάξουν ραγδαία και μάλλον αιφνιδίως τα πράγματα. Αιφνιδίως θα συντονιστεί.

Σε όλους τους επιστήμονες η ερώτηση παραμένει η ίδια και είναι κλασική. Υπάρχει Θεός;

Βεβαίως υπάρχει Θεός και η τεχνολογία δεν χρειάζεται να αποδεχθεί για να πραγματοποιήσει τους στόχους της σχετικά με την εντροπία, απλώς χρησιμοποιεί το Θεό που είναι μέσα μας παίρνοντας τις πληροφορίες που χρειάζεται και η επιστήμη κάνει τη δουλειά της, αλλά δεν μπορεί να βοηθήσει τον άνθρωπο να βρει το δρόμο εκείνο ο οποίος θα του επιτρέψει να πραγματοποιήσει τον ουσιαστικό του προορισμό που είναι η πλήρης ταύτιση με το Θείο. Δηλαδή να αντιληφθούμε ότι μέσα μας υπάρχει σε όλους και σε όλα τα πράγματα όχι μόνο στους ανθρώπους. Το καθετί έχει αιθέρα και μπορεί επομένως ο άνθρωπος να επικοινωνήσει μαζί του, δηλαδή να δημιουργήσει σχέσεις στην αιθερική διάσταση οι οποίες θα αλλάξουν αυτόματα την υλική υπόσταση όπως την ξέρουμε σήμερα.

Οι επιστήμονες εμφανίζονται διχασμένοι. Όσοι μιλούν για εναλλακτικές επιστήμες μιλούν για αιθέρα αλλά κάποιοι άλλοι δεν μιλούν και δεν δέχονται την ύπαρξή του. Γιατί κατά τη γνώμη σας υπάρχει αυτή η διάσταση απόψεων;

Την ύπαρξη του αιθέρα δεν μπορούν να την αγνοήσουν. Η συνειδητότητα και η ενέργεια υπάρχουν και μπορούν να μελετηθούν ως φαινόμενα, αλλά δεν μπορεί να εξηγηθεί η προέλευσή τους. Ο άνθρωπος αρχίζει να υποψιάζεται το Θείο και αναγκάζεται σε πολλά σημεία να το αποδεχθεί, όταν δεν μπορεί να βρει λύσεις με τη μέθοδο στην οποία βασίζεται η λειτουργία της ανθρωπότητας, τον υλισμό δηλαδή στις μέρες μας.

Θεωρείτε ότι οι επιστήμες ταυτίζονται με τον υλισμό;

Το αντικείμενο των επιστημών είναι 100% υλιστικό, αλλά για να το προσεγγίσουμε είμαστε υποχρεωμένοι να χρησιμοποιήσουμε και πνευματικά μέσα, δηλαδή αυτό το οποίο λέμε επικοινωνία με τις ανώτερες δυνάμεις (το Θείο) και οι οποίες έχουν την απόλυτη γνώση, μέρος της οποίας μπορούν να μας δίνουν σε μικρές ποσότητες για να μπορέσουμε να λύσουμε τα προβλήματά μας. Εάν θέλουμε να καλύψουμε πλήρως την ύπαρξη του ανθρώπου και του υλικού κόσμου δεν μπορούμε να το επιτύχουμε χωρίς να αποδεχθούμε τον αιθέρα. Επειδή η αποδοχή του αιθέρα θα αλλάξει και τα πολιτικά και τα οικονομικά συστήματα τα οποία κυριαρχούν σήμερα στον κόσμο, είναι δύσκολο να γίνει άμεσα αποδεκτός. Η αδρανής μάζα της καθημερινότητας του ανθρώπου, παρεμποδίζει την ανάπτυξη της πνευματικής μάζας.

Τι σημαίνει αδρανής μάζα στην προκειμένη περίπτωση;

Αδρανής μάζα είναι η μάζα εκείνη η οποία έχει τον έλεγχο της καταστάσεως. Δηλαδή ο άνθρωπος επιδιώκει σήμερα την οικονομική του σταθερότητα και για να την επιτύχει δημιούργησε το χρήμα, το οποίο είναι η αδρανής μάζα. Όλοι οι άνθρωποι θέλουν να έχουν χρήμα, αλλά κινούμενοι από το κίνητρο αυτό, δημιουργούν τη σημερινή κοινωνική υπόσταση η οποία τους εμποδίζει να λύσουν τα πραγματικά προβλήματά τους.

Μήπως αδρανής μάζα είναι και η διαπλεκόμενη ιντελιγκέντσια μιας οικονομικής σταθερότητας και συντήρησης ενός κατεστημένου, η οποία δεν θέλει επαναστατικές αλλαγές στην επιστήμη που θα θίξουν μεγάλα συμφέροντα;

Βεβαίως, όταν ένας αναγνωρισμένος επιστήμονας παίρνει φερ ειπείν πεντακόσιες χιλιάδες ευρώ το χρόνο και είναι αναγνωρισμένος ακαδημαϊκός, κι ένας ερευνητής ο οποίος ασχολείται με αυτά που αφορούν τον άνθρωπο, παίρνει μόνο πενήντα χιλιάδες ευρώ το χρόνο, είναι φυσικό όλοι να θέλουν να πάνε στο υψηλότερο ποσό. Εκείνοι όμως που έμειναν με τα πενήντα χιλιάδες ευρώ έχουν γίνει περισσότερο άνθρωποι και λιγότερο μηχανές.

Πιστεύετε ότι βρισκόμαστε σε μια φάση όπου θα τον αποδεχθούμε αιθέρα γιατί δεν μπορούμε να κάνουμε διαφορετικά κι ότι περνάμε τώρα μια μεταβατική χρονική περίοδο λίγο πριν την αποδοχή του ή είμαστε πολύ μακριά ακόμα;

Οι αποστάσεις, αυτό που λέμε μακριά ή κοντά, αφορούν τον υλικό κόσμο, δεν αφορούν τον πνευματικό. Στον πνευματικό κόσμο τα πράγματα μπορούν να αλλάξουν από τη μια στιγμή στην άλλη. Οι άνθρωποι, όταν θα κινδυνεύσουν να αυτοκαταστραφούν ως ανθρωπότητα λόγω της ελλείψεως ικανοποιητικών πνευματικών βάσεων, δηλαδή θα πάψει η ανθρωπότητα να έχει τις θρησκευτικές βάσεις τις οποίες κληρονόμησε από παλαιότερες εποχές όπου η θρησκεία αποτελούσε τον πυρήνα της υπάρξεως, τότε θα κυριαρχήσει η γνώση. Ακόμη και εκεί που υπάρχει σήμερα φανατισμός όπως στις μουσουλμανικές χώρες, θα κυριαρχήσει η γνώση. Η τεχνολογική γνώση. Όλα αυτά εμποδίζουν την αναγνώριση του αιθέρα. Ο αιθέρας είναι μια πνευματική έκφραση του ανθρώπου, είναι ο πνευματικός φορέας της ανθρώπινης υπάρξεως και έχει τον πρώτο λόγο εκ των πραγμάτων.

 

 


Μαρία Σ. Άνθη ΔημοσιογράφοςΣυγγραφέας
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ – Ο ΑΙΘΕΡΑΣ ΘΕΟΣ.
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΛΕΞΙΤΥΠΟΝ. ΑΘΗΝΑ 2015

Emeis Magazine

Αφήστε μια απάντηση