Home / Ευ ζην / Αυτοβελτίωση / Πώς να σταματήσετε τις κακές διατροφικές συνήθειες στη δουλειά

Πώς να σταματήσετε τις κακές διατροφικές συνήθειες στη δουλειά

pos_na_stamatisete_tis_kakes_diatrofikes_sunitheies_sti_douleia_1Τα γρήγορα σνακς στον εργασιακό χώρο και τα γεύματα «του ποδαριού» μπορεί να είναι βολικά σε καταστάσεις φρενίτιδας και διαρκούς πίεσης, όμως, μπορούν να δημιουργήσουν κακές διατροφικές συνήθειες πριν καν το καταλάβουμε. Οι κακές συνήθειες, όμως, δημιουργούνται για να μπορέσουμε να τις σπάσουμε. Λίγη θέληση χρειάζεται μόνο και αποφασιστικότητα και τα παρακάτω tips μπορούν να σας σώσουν από τα περιττά τσιμπολογήματα στη δουλειά που προκαλούν τόσες τύψεις.

Η συμπεριφορά είναι μεταδοτική

Ένα από το πρώτα πράγματα που πρέπει να εξασφαλίσει κανείς όταν θέλει να σπάσει τις κακές διατροφικές συνήθειες στον εργασιακό χώρο είναι να μην ακολουθεί τις συνήθειες των γύρω του. Οι κοινωνικές συμπεριφορές μπορούν να γίνουν ανεξέλεγκτα μεταδοτικές, ενώ ταυτόχρονα οι άνθρωποι έχουν την τάση να μιμούνται συνήθειες και συμπεριφορές των άλλων. Έτσι, προσπαθήστε να μην μιμείστε τις συνήθεις των συναδέλφων σας, ιδιαίτερα αν σας οδηγούν στην κακή διατροφή.

Μην μεταφέρετε τις συνήθειες στο σπίτι

Εάν δεν μπορείτε να αντισταθείτε στους πειρασμούς του εργασιακού χώρου, προσπαθήστε τουλάχιστον να μην τους παίρνετε μαζί σας όταν φεύγετε. Τα σνακς μπορεί να σας συνοδεύουν σε ώρες πίεσης της δουλειάς, αλλά δεν πρέπει να αφήνετε να επηρεάζουν όλο το διατροφικό σας πρόγραμμα.

pos_na_stamatisete_tis_kakes_diatrofikes_sunitheies_sti_douleia_2Αποφύγετε καταστάσεις που σας ανοίγουν την όρεξη

Οι λιγούρες και τα ανθυγιεινά τσιμπολογήματα είναι τις περισσότερες φορές απόρροια καταστάσεων και περιστασιακών περιπτώσεων και έτσι, ευτυχώς, δεν μας ακολουθούν συνέχεια. Συνεπώς, προσπαθήστε να αποφεύγετε καταστάσεις στη δουλειά που σας οδηγούν σε περιττά σνακς και μειώστε τα ερεθίσματα που σας ανοίγουν την όρεξη για «ενοχικούς» πειρασμούς.

Βρείτε σύμμαχο

Έρευνες έχουν δείξει ότι είναι πιο πιθανό να τηρήσει κάποιος ένα υγιεινό πρόγραμμα διατροφής εάν έχει την υποστήριξη κάποιου φίλου ή συγγενή. Γι’ αυτό, πείστε κάποιον φίλο ή συνάδελφό σας να αλλάξει τις κακές διατροφικές του συνήθειες και αποκτήστε έτσι έναν σύμμαχο που θα σας δίνει κίνητρο να συνεχίσετε.

Της Μαρία Κρίβα

ΠΗΓΗ

Σχόλια

Λάβετε ενεργά μέρος στην καθημερινή ενημέρωση του emeis, στέλνοντας φωτογραφίες, video, καταγγελία ή ένα μήνυμα στο email info@emeis.gr